03 februari 2011

Rolschaatsen schilderen: iemand moet het doen


9 opmerkingen:

Maz zei

Mooi, mooi, driewerf mooi! Vooral die rechtsonder. Linksboven ook, maar ik ben heel benieuwd naar die rechtsonder. Daar wil ik meer van weten, aan voelen, ruiken.

(mag dat?)

Impa zei

@Maz: Jazeker! Wel eerst je vingers afvegen.

Jet zei

Oh, wat prachtig.. ik ben zo tegen schilderen aan aan het hikken en dan zie ik dit en dan denk ik: ja, dat bedoel ik! (zou graag het geheim willen weten achter die rechtsonder). Goed gedaan knapperd.

Eva Laiste zei

Hele mooie zachte kleuren op de vroege ochtend. Wauw!

pepperfly zei

Aaaaaah. Is dat de Fisher Price telefoon?

Marjan zei

Dat ziet er weer bijzonder mooi uit!

Impa zei

@Jet: Het geheim van die rechtsonder is dat het een zeefdruk is :-) Een detail, ook nog.
@Eva: Dank! Ook een mooi beeld, iemand die in de vroege ochtend geniet van zachte kleuren.
@Pepperfly: Jaaaaaa! Had jij hem ook? Je moest eens weten hoeveel ontroerende reacties dat ding oproept. Een hele generatie krijgt lichtjes in de ogen bij het zien van dat beeld.
@Marjan: Je bent er weer! Joepie!

pepperfly zei

@ Impa: ik had 'm zelf niet, maar uiteraard hebben mijn jongetjes er eindeloos mee rondgesjouwd...achgos, da's ook al nostalgica! Ga door, ga door!

sanneke zei

En fijn dat jij diegene wilt zijn dan! Mooi werk.