29 januari 2011

De week in beelden

Sommige dingen veranderen nooit. Op de opleiding kijk ik nog altijd het liefst uit het raam.

Toch gaat het tekenen er steeds vaker naar m'n zin.

In Nijmegen was er Museum het Valkhof, bij de rivier.

Voor het werk had ik een trainingsdag in Utrecht. Het was een taaltraining voor revisoren. Ik heb nog nooit zoveel puntjes op de i gezet. Het was fijn om een dag lang boven het station van Utrecht uit te torenen.


En aan het eind van de dag was er een maaltijd in mijn oude stamkroeg, met een goede vriend. Smullen.

8 opmerkingen:

pepperfly zei

Plaatjes om te smullen! Dat tekenen! Ah!

Wenz zei

Die fiets. Dat is de fiets der fietsen, de oerfiets. Zo horen fietsen te zijn. En daar dan die wegvliegende duif naast. Dat verzin je toch niet?

Prachtig, jouw beelden, altijd. Je tekeningen minstens zo krachtig, en de laatste foto precies zoals het leven loopt: van alles door elkaar, met wat reflectie en schaduwen. Mooi hoor.

Frank zei

Zo'n tekening.
Ik had eergisteren een droom.

Een oude, zwarte vrouw vertelde mij
dat er ooit eens eentje mijn kant op komt.

Er is dus hoop.
Voor de wereld.
En beschadigde stoeptegels.

tijdtussendoor zei

Een inspirerende dag!
Prachtige tekeningen...

madelief zei

ben dol op de roodwitzwarte tekening. prachtig.

Maz zei

Sommige dingen veranderen nooit. Impa maakt altijd mooie foto's en laat mij dan anders kijken. Fijn!

Impa zei

@Pepperfly: smullen is goed. Heel goed.
@Wenz: En zo kijk ik vervolgens weer door jouw ogen naar mijn foto's. 'zoals het leven loopt: van alles door elkaar, met wat reflectie en schaduwen.' Mooi, inderdaad!
@Frank:
Ik geloof dat je... Ik vind... Zeg, Frank... Ehm...
Eh.
Hoop, ja. Er is hoop!
@Tijdtussendoor: Dank!
@Madelief: Dank! En ik ben dol op jouw naam :-)
@Maz: Dat is fijn, zeg. Ben benieuwd door welke foto's je vooral anders keek.

Maz zei

@Impa: ik vind het zo fijn als er vragen bij me op komen door jouw foto's. Wat is er in dat straatje waar die duif heen vliegt? Is dat dezelfde duif als op die andere foto? Ik zie verbanden en hoor verhalen. Dat doe ik zelf, maar het wordt aangewakkerd door jouw foto's en tekeningen en schilderijen.

(ha! het woordverificatiewoord is een anagram van mijn naam!)