02 september 2010

Impa en de gastbloggers in september


Impa gaat op vakantie. De oppassen van mijn huis zijn al gearriveerd met een grote tas en een -zo mogelijk- nog grotere glimlach, het werk ligt even stil en op weg naar de zon sluit ik de deur van het blog achter me. Tijdelijk natuurlijk, want eind september ben ik terug. Uitgerust en opgeladen, volgens de aloude formule 'zon + geliefde + voeten ergens in het water + tent + glas wijn = uitgerust en opgeladen'. Tot die tijd op Impalinea: *rapapaaaa tsjing* Impa's gastbloggers! De komende drie weken verschijnen hier stukjes van mijn favorieten in blogland. Ik wens u veel plezier.

Goed, ik spoor nog even mijn teenslippers op en dan ben ik wel zo'n beetje vertrokken. U kunt mij aan de horizon nog wat nazwaaien, als u wilt.

Summertime... And the living is easy... *Impa's stemgeluid sterft weg*

3 opmerkingen:

Wenz zei

Geniet! Ik zwaai je na hoor. Fijn dat er gastlogjes gaan verschijnen, dan komen we de maand September wel door zonder al te veel afkickverschijnselen. :)

Lian Reuvekamp zei

Kijk, dat is nou een formule die ik wél kan onthouden. Heel wat beter dan die in de schoolbanken :-) fijne vakantie!

pepperfly zei

...hmhm...mmm-mmm-mmm... *neuriet de rest van het liedje gedachteloos voor zich uit*