12 september 2010

Impa en de gastbloggers: Esther Donkers

Ik heb vakantie. Het huis wordt liefdevol bewoond, het werk ligt even stil en waar ik nu ben, flonkert koel water in warm zonlicht. Op Impalinea kunt u zich ondertussen laven aan logs van mijn favoriete bloggers. Impalinea proudly presents: Impa's gastblogs. Vandaag geschreven door Esther Donkers.
***
*** Redactioneel (dat heb ik nou altijd al eens willen schrijven): Dit gastlog is verwijderd. In overleg met Esther zelf, hoor. Dat kan soms zo uitkomen. Niet getreurd! Ga lekker lezen op haar website. Of nog beter: ze schrijft een boek. Vol mooie verhalen. Verwoord zoals alleen zij dat kan: grappig en ontroerend. Kopen, mensen, dat boek! Impa ***

7 opmerkingen:

ton zei

Wat een prachtige beschrijving, Esther. (grijns)

Polle zei

Kom maar door met die zorgverhalenbundel!

Polle zei

Kom maar door met die zorgverhalenbundel!

Wenz zei

Wat Polle (2 x) zegt! Zo heerlijk menselijk, dit. :)

Maz zei

Ik heb nu een beeld dat me niet meer loslaat: zo'n Nel Veerkamp met van die zachte gladde blanke cup B borstjes. Zoiets?

Lian Reuvekamp zei

Je voelt je soms net een stewardess, schrijf je. Ik heb jarenlang als zodanig gewerkt, maar dit maakten we op 33000 voet echt niet mee hoor! Erg leuk geschreven. Graag gelezen.

esther zei

@Ton Graag gedaan, Ton :-)
@Polle: ik kan niet wachten!
@Wenz: je komt mooie mensen tegen in de zorg..
@Maz: Ik denk dat dat beeld aardig overeenkomt met de werkelijkheid :-)
@Lian Reuvekamp: Dankjewel!