08 augustus 2010

Impa wenst u een lach

Op zondagochtend rol ik na het mediteren gewoon mijn bed weer in. Na de discipline van het steeds (en steeds, en steeds, en steeds...) opnieuw van gedachten- liefdevol- terugkeren naar stilte en ademhaling, is het nu tijd voor... genot. Met groene jasmijnthee, bruin brood met oude kaas, oranje sap, donkere chocola en een schaaltje romige, gele, zoete, zachte, fingerlickin' (kreun) sojayoghurt met vanille klap ik de laptop open en zoeft er pardoes een goedemorgenmailtje van mijn lief mijn slaapkamer in. Hij stuurt me een linkje om me te laten lachen, en het werkt. Hoe vaker, hoe lacher.

5 opmerkingen:

Wenz zei

Jij kunt ook zo heerlijk genieten van wat veel mensen als 'gezonde dingen' beschrijven. Leuk.

Hoe vaker, hoe lacher. -> Zo'n zinnetje is toch pure poëzie!

En mijn glimlach was het breedst toen muppetpopje uit panel 2 wegrende dóór het eerste panel, langs zichzelf. Hihi. :D

quirk zei

:) Het was altijd al mijn favoriete muppet. :)

Jet zei

Beaker is de allerallergrappigste. Moe je kieke: http://www.youtube.com/watch?v=LCayacFcCX4

Maz zei

Jaaaa! Beaker, mijn lievelings. Nog een keer! Nog een keer!

pepperfly zei

Beaker!!!

(Mijn lief werd er ook helemaal lachig van!)