13 juni 2010

Impa speelt op school met filmpjes

10 opmerkingen:

Frank zei

Klinkt als mijn familie
in een all-you-can-eat
wokrestaurant.

Loes Gouweloos zei

Intrigerend! Wat is dat voor sample/muziekje?

Esther zei

Oh God, Loes Gouweloos?? Ik heb ooit een website voor haar opgezet en die inlog volgt me nog steeds :-( Maar dat ben ik dus, Esther..

NielsM. zei

Mag dat gedicht van Loes Gouweloos op haar blog (http://gouweloosgedichten.blogspot.com/) van zondag 05 april: Alles gaat voorbij even gelezen worden? En heel erg begrepen...

Maz zei

Zullen we het weer over Impa hebben? Want wat een mooi filmpje!!! Ik krijg er een beetje een pippilotti-gevoel bij. Sprookjesachtig met hier en daar een vleugje horror.

Impa zei

@Maz: Of over de familie van Frank?
PS. Pipilotti rules!
@Esther: Eindcredits niet gehaald? Muziek is een track van Boads of Canada, van de cd Geogaddi. Lekker en weird.

Impa zei

@ Esther: Boards. Boa-r-ds. Dus.

Polle zei

Hé! Ik herken de tuin met het belevenispad! Mooie vervreemdende sfeer zit er in.

Impa zei

@Polle: Ja, het is het tuinpad. Moet zeggen dat het ook wel behoorlijk vervreemdend is om op je rug onder een varen te liggen, dus dat klopt wel :-)

quirk zei

Past goed, Boards of Canada onder de varen. :)
Mooi!