04 mei 2010

Bij Impa aan de muur

10 opmerkingen:

Tineke zei

Wat een prachtig kiekje!!

Jet zei

Ik vind het belachelijk mooi. In mijn nieuwe huis jonge.. stampens vol met dit soort plaatjes wil ik het.

NielsM. zei

WTF! Hoe heb je dat gedaan man? Absurd mooi. Absurd.

Wenz zei

Wat een ontzettend lieve foto. Uitnodigend en tijdloos.

quirk zei

Oh! Wow!
(hihi, mijn woord is istak. is tak)

pepperfly zei

Ik dacht: dat is een spiegel! Maar dat is het niet! (Toch?) Bijzonder!

Impa zei

@Tineke: Dank!
@Jet: En zo zal het zijn. Jouw nieuwe huis stampes vol met pracht.
@Niels: Simpel. Lijstje kopen op rommelmarkt. Plaatje van schilderij van iemand anders in het lijstje hangen. Takje uit de tuin erboven hangen want daar ligt je huis mee vol omdat je een nieuwe obsessie hebt met takjes en zaadjes. Foto maken. Foto plaatsen. Mensen blij maken.
@Wenz: Dank. Ik vind hem ook lief.
@Quirk: Amazing, dat woord!
@Sanneke: De tien punten voor kunstgeschiedenis gaan deze week naar Sanneke.
@Pepperfly: Nee, zie hierboven bij Niels. Jij bent trouwens ook lekker op dreef met mooie plaatjes. Joehoe!

Caroline Marike zei

Heel, heel mooi.
Zeg. Ben jij in te huren als / te verleiden tot interieursyliste? Misschien?

Impa zei

@Caroline Marike: Hahaha, nee, ik geloof het niet. Dat is niet mijn stiel. Maar ik vind het wel een fijn compliment!

Maz zei

Gelukt! Ik ben blij!