08 april 2010

Impa's mail was dan zeker te Hot

Ik mag geen mailtjes meer sturen naar mensen met een Hotmailadres. Ze hebben bij Hotmail namelijk besloten dat ze mij vanwege mijn IP-adres volslagen onbetrouwbaar vinden ('A block has been placed against your IP address because we have received complaints concerning mail coming from that IP address') en hebben mij op de Grote, Zwarte Internetlijst van slechte personen gezet. Wie met mij bevriend is en graag mail van me wil blijven ontvangen, raad ik aan om met een knokploeg op te trekken naar Hotmail of mij een alternatief e-mailadres te sturen.

Zo wilde ik vandaag een vriendin mailen dat de zangeres van Lamb optreedt in Nijmegen, dat ze het maar weet. Want gehoord van een andere vriendin en het bericht willende doorsturende.

Maar ja, Hotmail en de Grote, Zwarte, Internetlijst...
Bij deze, Vriendin J. te U. Doe er je voordeel mee.

7 opmerkingen:

Aline zei

En dat kan dan zomaar?.. Hoeven ze niet eerst bewijzen aan te tonen of zo?..

Jet zei

Lou Rhodes is goeeeed live :) En schattig.

Oh, maar dat was niet het punt. Lekker belachelijk ja.

Jet zei

Of ben ik dat? =)

Emilie Kassenaar zei

Ooh. Wat heb jij gedaan?

Impa zei

@Aline: Geen flauw idee, wat er aan de hand is.
@Jet: Het punt ben jij, ja.
@Emilie: Ssssst!

quirk zei

Ik vind het eigenlijk best stoer dat je geblokt bent.
Lou is fijn, maar toch jammer dat jummie Andrew Barlow er dan niet bij is.

Marike zei

Hèhè. Hebben ze je éindelijk door?
Jij; Sulgumsz. (Want dat is het woord dat ik hieronder moet typen en het zal er wel alles mee te maken hebben, denk ik zo, in dit ondoorgrondelijke web van intrige en conspiracy)