06 maart 2010

Impa zat vorige week even in de zon




10 opmerkingen:

Impa zei

Sorry Niels.

NielsM. zei

Mooi geel is niet lelijk! En helemaal niet als het zich in de Spaanse zon bevindt.
Mijn hart lijkt als een klein bloemetje open te scheuren en te bloeien teglijk bij zoveel moois uit mijn 'thuisland'. Dank! Grote dank!

rudy kaals zei

Owwwwwww.... jij! Hoop dat het super was!

jet zei

Jemig, dat is toch niet normaal... die laatste foto weet ik echt niet of dat nou een foto is of een schilderij of een foto van een schilderij.. prachtig joh

arno zei

Ik dacht eerst: Dat Groningen is toch wel een mooie stad, daar moet ik es heen.
Goh. Dat je nog geld overhoudt, na al die kosten aan je ketel.

Impa zei

@Niels: En bloeiende bloemetjes, daar word ik dan weer blij van :-)
@Rudy: Vandaar ook dat flamencooptreden. Aiaiai, mijn hart!
@Jet: Dank! Allemaal foto's. Van hele mooie plekjes.
@Arno: Je brengt me op een idee. Binnenkort op deze site: A taste of Groningen in acht plaatjes.

NielsM. zei

Een Flamenco optreden!? Oke, nu doe je het er dus gewoon om :@

karin r. zei

mooi die combikleuren beige/geel.

pepperfly zei

Zonnigggggg!

Impa zei

@Niels: Kippenvel, hombre. Vellio de las chicas.
@Karin r.: Het viel nog niet mee om 1 kleur te kiezen uit alle foto's. Man, wat een kleurrijke stad is Sevilla.
@Pepperfly: Must... Have... Sunshine... Arghhhh, grrrrrmbllll.