17 maart 2010

Impa kan dat eindeloos draaien

Huilen, dat kan ik. Omdat het zo'n rijkdom is dat schoonheid overal in schuilt en omdat melancholie zo lekker trekt aan je hart. Ik grijp ernaar met mijn rechterhand en veeg met mijn linkerhand de tranen van mijn wangen en lach omdat ik alweer sta te huilen. En dan draai ik het nog een keer. Iets harder, alleen dan met de vitrages open.

A good woman will pick you apart
A box full of suggestions for your possible heart
You may be offended and you may be afraid
but don't walk away
don't walk away


(Bright Eyes en Emmylou Harris)

7 opmerkingen:

Wenz zei

Ha, Bright Eyes. Poison Oak van hem is een van mijn zwakke plekken. Fijn als zo'n nummer je helemaal inpakt, meevoert en dan weer zachtjes terug in je stoel zet he?

Impa zei

@Wenz: Ja, en dan onderweg een emotional rollercoaster :-)

arno zei

Roerend mee eens. Plastic op mijn toetsenbord gelegd, tegen de tranen.

Maz zei

Mooi.
Heel mooi.
Lekker.
Dank je.

Monique zei

Erg mooi, ik kende het niet. Thanks.

pepperfly zei

You may be offended and you may be afraid..but don't walk away..don't walk away.

Wellicht één van de beste adviezen ooit. Aan zo'n beetje iedereen, toch. Mooi.

Lian Reuvekamp zei

Wow Impa, dit is de beste muziektip die ik dit jaar gehad heb (so far)! Ben dol op Emmylou Harris en deze is helemaal super! Ik hang vanavond nog wel even rond op je blog :-)
Groetjes, Lian