13 maart 2010

Impa en het grote watertanden

Mag ik even opscheppen over mijn lief? Als hij bij me slaapt (relatie in een andere stad, weekenden, vaak in slow motion uitzwaaien helemaal tot hij de straat uitrijdt etc, etc, en nou niet beginnen over dat we het dan wel leuk houden zo want het grootste deel van de tijd ligt hij gewoon niet naast me en of dat zo leuk is daar wil ik best een robbertje met u over vechten, spreekwoordelijk natuurlijk want in het echt ben ik heel vredelievend) dan koop ik zelfoprolcroissantjes voor De Volgende Ochtend. En wat hij dan dus doet, als hij bij mij is, is eerder opstaan dan ik, die croissantjes oprollen met stukken donkere chocolade erin zodat het -jawel!- cho-co-lade-croi-ssantjes worden (ja, proeft u het woord maar even op de tong) en die dan warm aan mij serveren met espresso.

Ja.

Tsjaaaaa, ja ja, ja, mensen.

Daar heeft u zo snel niet van terug, he?

Kan ik me goed voorstellen.

6 opmerkingen:

Emilie Kassenaar zei

Tsjaaaaa, ja ja, ja, loers.

Polle zei

Ik vind het g e w e l d i g. En lekker.

Je kunt van dat deeg trouwens ook kopen in een blikje met chocoladestaafjes bijgevoegd. Dan worden het geen croissantjes maar broodjes. (dit moet wel mijn meest oninteressante antwoord hier ooit zijn)

quirk zei

*sprakeloos*

Lian Reuvekamp zei

tsja... en dan de hele week weer lijnen zeker? want hoe blijf jij anders zo SUPER slank?
Je hebt gelijk hoor, ik heb er niet van terug...en ik ga het ook eens uitproberen. Lekker recept om mee wakker te worden. En weer heel leuk geschreven Impa!

pepperfly zei

Ik ben bang, dat als M. dat hier gaat proberen in huis, hij ALLE croissantjes zelf opeet...misschien kan ik ze beter eens voor hèm maken (dan houd ik er zelf ook nog een paar over).

Monique zei

Ik zeg: houden, die man.