05 februari 2010

Een zonnige wintermiddag: Impa's woonkamer




7 opmerkingen:

pepperfly zei

Ik voel de lente komen. Jawèl!

quirk zei

Wat heb jij toch een leuk huis!
Ruilen?

Polle zei

8 foto´s die we kunnen samenvatten onder de noemer: een eigen stijl :-).

Jet zei

Ik ben bijzonder verliefd op je huis.. tjongejongejonge ik kan niet wachten om daar een dag te spenderen. Ik ga gewoon alleen maar zitten en rondkijken. Beetje staren naar alle mooie kleuren, materialen en schilderijtjes. Jij staren naar mijn zoon, ik staren naar jouw huis. Deal? ;)

Impa zei

@Jet: En dan mag jij de hele dag mijn huis vasthouden :-)

jack of hearts zei

Death Cab For Cutie, dacht ik blij!

Wenz zei

Jouw huis is een vluchthaven voor mooi en zacht en fris en licht. En dat is inderdaad een beetje lente. Prachtig.