11 januari 2010

The Moment is Now

the moment is now from Impa on Vimeo.

14 opmerkingen:

rudy kaals zei

Ich liebe jouw slakkenfilmpjes!

Maz zei

Leuk! Ik hoorde er ook nog geloei, gekwaak en geblaat achter, maar dat bleek het geluid van Farmville op Facebook te zijn dat ook open stond. Haha! Was nog best leuk ook.

Impa zei

@Rudy: Das fijn! Danke.
@Maz: Hahahaha! Dat zal ik de volgende keer eens proberen. En dan ben jij voortaan mijn creative director.

susandeverzameling zei

Slakken zijn fantastisch en dit filmpje ook!

Frank zei

Impa, honey, you've outdone yourself.
I'm talking Snowcovered Slug again next year.

esther zei

Wat een leuk muziekje ook erbij!

Jet zei

Wat een blij, licht slakje. Applaus voor dit filmpje, mooi!

NielsM. zei

Ik blijf het vies vinden! ;-)

quirk zei

Hij is leuk! :)

Wenz zei

Wat leent zich nu beter voor stop-motion dan een onvervalste, prachtige huisjesslak? Mooi Impa. Een beetje lentegevoel, dat filmpje.

pepperfly zei

Ja, ik zou ook wel, net als de slak, even een tandje harder willen. Dat winterslaperige (werkelijke) slakkentempo dat ik nu aanhoud, bevordert niezoveul. (Maar wèl het bekijken van fantastisch mooi gemaakte filmpjes!)

jack of hearts zei

Ha slakken, dat is ook mijn favoriete onderwerp.

Tineke zei

Heb nu pas alle filmpjes bekeken. Prachtig en wat een mooie muziek erbij. Ik vind knap hoe je dat maakt.

Impa zei

@Tineke: Leuk! Dank je wel.