02 januari 2010

Impa's plaatjes voor het het weekend




11 opmerkingen:

Frank zei

Mooi, hoor.
Vooral die vage.
Ik houd wel van vaag.

Daarom kom ik hier
ook zo graag.

*rent hard lachen weg*







*glijd uit*











*huilt een beetje*










*rent weer lachend weg, iets minder hard dit keer en voorzichtig*

Impa zei

@Frank: Hahahaha! Kom maar terug, dan krijg je een pleister op je knie. Ik moest heel hard lachen dus voor vandaag ben je mijn vriend.

Frank zei

*loopt schoorvoetend weer wat Impa's richting op*


*♫ ♫*

rudy kaals zei

heerlijk die ondergesneeuwde fietsen!

NielsM. zei

Doe mij dat bed maar!

Impa zei

Ik zie nu ineens dat er 'het het weekend' staat in de titel. Wonderlijk hoe je daar gewoon overheen kunt lezen. Heeft iemand anders het gezien?

Wenz zei

Ha, ik las er straal overheen Impa. Wanneer het van die opgaves of testjes of raadsels zijn,z ie ik het altijd meteen, omdat ik er dan op gespitst ben, maar deze vloog gewoon door de hersenen zonder alarmbellen te doen rinkelen. Het het moet niet gekker worden. ;)

Mooie verzameling heb je daar weer Impa, die fietsen kunnen mij ook behoorlijk bekoren. En Mie Mi Groningen ook - waar komt die laatste vandaan? :)

Splut zei

wat is '..MIE MIN.. ..ONINGE.'?

Oh ja, nu ik het schrijf zie ik het al!

De vakantie is weer voorbij?

pepperfly zei

Het ziet er koud...maar ook wat druk uit :-(

Doet me denken aan een vakantie. Die dus voorbij is. Maar eigenlijk is het daar gewoon te koud voor. Vind ik, hoor...

Impa zei

@Rudy: Oerhollands!
@Niels: Ja, dat bed. Dat is een mooi plekje op deez' aard.
@Wenz: Die laatste foto? Bouwput op het Damsterdiep in Groningen. Ik ben gek op bouwputten. Zoveel vormpjes en kleurtjes bij elkaar. En het lijkt altijd op een legowereld (kijk maar naar die mannetjes op de tweede foto). Ik heb er al een miljoen foto's van.
@Splut: Academie Minerva, inderdaad. Gek hoor, weer aan schoolvakanties gebonden zijn. Deze week barst het weer los.
@Pepperfly: Niet druk hoor, het zijn gewoon plaatjes van de afgelopen weken. Mijn weekend was heavenly lazy :-)
En gelukkig maakt die kou niet uit voor iemand die zo'n warm gevoel krijgt van haar werk als jij. Toch? Succes!

Maz zei

Ik vind die wollige met die sterbloemen het mooist. Wil ik lekker warm en zacht in wegkruipen.