14 december 2009

Impa tekent uiltjes


14 opmerkingen:

Wenz zei

Wat een schatjes! De eerste en de laatste doop ik rasp-uiltjes, wegens hun buik. De middelste is in stemmig krijtstreep. Wat een prachtige bomen ook trouwens, leuke stijl zo met al die lijntjes, een wiskundig doolhof.

Louise zei

de eerste is mijn favoriet en naast het uiltje vind ik ook vooral de boom heel mooi

folkert zei

Hoi Impa,

Zou je voor mijn website niet een stripje kunnen maken over eidereenden? t Ziet er namelijk wel heel leuk uit, compleet eigen stijl en zeer artistiek.
x

NielsM zei

" het staat allemaal in de krant, van fabeltjesland"
prach-tig!

Impa zei

@Wenz: Schatjes, he? en zo verlegen. Ik kan zelf ook een beetje verliefd op ze zijn.
@Louise: Dank!
@Folkert:Voor jou altijd. Graag! Stuur maar even een mailtje met hoe&wat precies.
@Niels: Welterusten, lieve weblogkindertjes. Oogjes dicht en snaveltjes toe :-)

sanneke zei

Uiltjes! Wat heb je ze mooi getekend!
Mijn oudste leerde van de week op school het woord uil en sloeg daardoor ook aan het uilen tekenen. 'Je schrijft 'uil' maar je zegt 'ijl' zei, hij, erg lastig.' 'Ehm,' zei ik,' stiekem zeg je ook uil, maar dat is best een gek woord om uit te spreken, ja.'

pepperfly zei

Ik wilde net een uiltje gaan knappen...

Impa zei

@Sanneke: slaat ook nergent op, dat woord. Je kunt er ook een heel dunne 'l'van maken aan het eind, om de 'ui' iets minder onoverzichtelijk te maken, maar dan klink je weer zo bekakt. Het valt niet mee.
@Pepperfly: Wat zielig voor dat uiltje!

Maz zei

He Pepperfly, je bent me voor. Ik wilde net zeggen: "Wat een knap uiltje!". Alle uiltjes op een stokje: leuk, leuk, driewerf leuk!

esther zei

Wat een schoonheden!

incinta zei

Leuk! De middelste is mijn favoriet!

quirk zei

Heel leuk!!
Bij die middelste zie ik een heel kinderboek, is dat niks voor jou?

Floor zei

Schattig! Zie ze zo op een IKEA dekbedovertrek.
En dan op mijn bed.

Impa zei

@Maz, Esther, Incinta, Quirk, Floor: Dank, dank voor jullie lof.
Jaaaa, kinderboeken en IKEA-dekbedovertrekken! Dat wil ik ook wel.