21 december 2009

Impa is in haar allergrootste, dikste en mooiste nopjes


Ik heb van mijn lief begrepen dat de onderhandelingen over samenwonen hierdoor voorlopig wel van tafel gaan, maar ach. Ik zit in deze donkere dagen onder mijn nieuwe omalamp uit de kringloopwinkel. Als je hem aanzet, verschijnen er kanten bloemen op de kap en er hangen kwastjes aan. Ik bedoel maar.

(En als je heeeel lief naar me glimlacht, prachtig lief van mij, dan mag jij er ook lekker onder komen zitten lezen. Come on, I know you want to.) 

12 opmerkingen:

Emilie Kassenaar zei

Oeps...nee, de meeste heren zitten niet graag onder dit soort lampen! Maar ik vind hem ook mooi. Hartstikke vintage!

quirk zei

Ooooooh, schilderachtig mooi!!

Anoniem zei

http://www.youtube.com/watch?v=b5KV1Lf2NkY&feature=PlayList&p=77E32059AEE23C1A&playnext=1&playnext_from=PL&index=55

Polle zei

O, en Lief van Impa kijk toch eens hoe feeëriek het schijnsel van de omalamp het gezicht van Impa verlicht. Daar wil je toch iedere dag naar kijken? Daar wil je toch gewoon bij wonen?

Bij Impa.
En het feeërieke schijnsel.
En de omalamp.

Impa zei

@Polle: Kan iemand de medaille voor Polle even aangeven?

pepperfly zei

En...als je lief toch met jou samen onder de lamp gaat zitten: ware liefde, hè, ware liefde!

Impa zei

@Pepperfly: Nou, reken maar. Want iedereen in mijn omgeving (In Real Life dan, he? Want online is iedereen lief voor mij) spant tegen mij samen. Allemaal roepen ze om het hardst dat ze mijn lief wel begrijpen. De kruipende slijmerds. En hij maar zwijgen en grijnslachen. Enige geruststelling is inderdaad dat als hij er nu nog bij kruipt onder die lamp dat ik dan zeker weet dat het goed zit. Met de liefde dan. Met zijn gevoel voor smaak zal het wel nooit meer goedkomen.

jack of hearts zei

Ik zou denk ik toch mijn charmes in de strijd gooien, in plaats van die lamp :-)

Maz zei

@Impa: dat ligt dan echt aan de omgeving! Toch niet moeten verhuizen? Ik vind em mooi. Lief heeft geen smaak. Behalve in vrouwen dan. Dat dan weer wel.

Gypsy zei

Hij's mooi! Lief went er vast snel aan.

Lian Reuvekamp zei

Dag Impa, heb even de mening van mijn lief gevraagd. Nee, ook hij heeft niet veel op met een 'oma-lamp' als dit. Tegelijkertijd kan het hem niet veel schelen wat ik aan fraais in de kamer zet. Dus als de jouwe daarin ook maar enigszins op die van mij lijkt, kan ik je alvast verzekeren dat het met dat samenwonen wel goed komt.
Vriendelijke groet,
Lian Reuvekamp (www.lianreuvekamp.nl)

Impa zei

@Emily: Vintager dan dit worden ze niet.
@Quirk: Jeeeeejjjjj!
@Anoniem: Ach... Pulling my heartstrings like nothing else. Past wel bij die lamp, moet ik zeggen. Dank voor de link!
@Jack: Pfffff.
@Maz: Ja, in vrouwen heeft hij een wereldsmaak. Kanniebeter. Hoor je mij ook niet over klagen.
@Gypsy: Zo is dat!
@Lian: Leuk dat je hier komt lezen. En over de mening van jouw lief: misschien moet ik dan toch een hartig woordje met hem spreken als ik hem ooit tegenkom. En aan je site te zien is dat volgens mij niet onmogelijk ;-)