13 augustus 2009

Impa wilde Hem iets vragen

Lieve God. Verhuizen is heel duur. Ik ben heel blij dat nu heb gehoord dat de financiering voor mijn nieuwe huis rond is, want dat is dan in ieder geval geregeld. De huizenjacht zelf heeft ook heel wat tijd gekost en tijd is geld, zoals U weet, en dan heb ik het nog niet eens over wat er allemaal nog aan kosten bijkomt voor de verhuizing, het klussen en het inrichten. Niet dat ik me nou heel erg te buiten ga, maar gewoon voor muurverf en gordijnen en zo. Dat is verder geen probleem hoor, want ik kan mijn eigen boontjes heel goed doppen en ik heb er echt ontzettend veel zin in, maar toch wilde ik U nog ergens om vragen. Het gaat om de mok van Satumetsä van Iittala. Ik heb hem gister vastgehouden in de winkel en hij is perfect. Ik ben er echt heel erg verliefd op. (Als u op het plaatje klikt, krijgt u hem wat beter te zien.) Lieve God, ik ben blij dat ik het even heb gevraagd. Hopelijk lukt het. Ik moet er nu weer vandoor, want ik moet naar de notaris. Heel erg bedankt, Impa.

11 opmerkingen:

Jet zei

Pretty! En goede cadeautip ;) Een leuk spaar-ze-allemaal voornemen

Impa zei

@Jet: Nee, nee, nee, juist niet! Alsjeblieft, zeg. 1 Prachtige mok voor thee, meer niet.

Gypsy zei

Oh jaaaa. Ik deel je verliefdheid. Mooi mooi. En duur duur. En ik heb geen lijntje met god.

jet zei

.. en een reserve dan..

hehe

rudy kaals zei

maar vragen of God zelf nog wat nodig had.. dat deed geen mens.

pepperfly zei

Oei-oei, Rudy...maar misschien is dát dan een idee: eentje voor Impa, en eentje voor God. (En wel een paar laten staan in de winkel...voor als ik een onbezonnen bui heb. Ik wil (as in overgrote hebberigheid) ...overigens best het HELE servies. *droomt over jackpot in maakt-niet-uit-welke-loterij-als-ik-maar-een-lot-heb*

Maz zei

Van God wil je opeens wel kadootjes? Wat heeft hij wat wij niet hebben? Goeie smaak zeekerr. Tsssssss.

Frommel zei

...en zijn uw gebeden verhoord?

karin r. zei

mooi ding. quanta costa?

Impa zei

@Allemaal: Ik hou helemaal niet van cadeautjes (zie reactie Maz). Ik wilde die mok eigenlijk alleen maar gebruiken als vehikel voor de boodschap 'joepie de financiering is rond, ik heb een huis gekocht, op naar de notaris'. Maar dat kwam duidelijk niet goed uit de verf. Weer een les in schrijven geleerd.

Maar inderdaad: de mok is prachtig, verleidelijk en heel duur. Achttieneuronogwat, uit m'n hoofd...

jack of hearts zei

Oh al die muurverf en kwasten en terpentine en natuurlijk het wondermiddel Marc Express waar je als je verft zoals ik liters van nodig heb.

Ik heb laatst een beetje zitten optellen wat dat allemaal gekost heeft. Ik zal het maar voor me houden...