29 juni 2009

Impa in de regen

De druppels waren zo groot dat ik ze allemaal afzonderlijk uit de lucht kon zien vallen. Als ze de diepe plassen op straat raakten, vormden ze grote, ronde bellen die uiteenspatten voor je er goed naar kon kijken. De bellen waren overal waar je maar keek. Het waren net springende, bolle kikkertjes in het water.

Rennen van de auto naar de voordeur lukte niet. Iemand sprong lachend voor me en kuste me tot mijn haar langs mijn gezicht droop en mijn kleren drijfnat waren.

PS: Niet de man met de pantalon die in het vorige logje voor me kwam staan.

5 opmerkingen:

Rutger zei

Regen kan ook zo verhelderend zijn.

Impa zei

@Rutger: Zo is het precies!

quirk zei

Hahaha, die laatste regel: briljant.
En op zo'n manier is het niet erg om doorregend te worden!

Maz zei

Als de regen dus blijkbaar zo graag wil, dan moet je het ook ontvangen. Dan maar drijfnat. Heerlijk.

Tas zei

Jaaaaa voel de elementen! Heerlijk!