22 mei 2009

Ondertussen, in huize Impa...

Staring at the Wall from Impa on Vimeo.

20 opmerkingen:

Wenz zei

Is het beeld versneld of was deze huisjesslak werkelijk zo snel? En zo smooth! Je ziet zijn lijf niet eens krimpen en weer strekken. En dan dat muziekje erbij, haha, geweldig. :)

splut zei

Grote Grijns!

Niels. zei

iiiieuw...

quirk zei

Wow, gaat inderdaad best snel, zo'n slak!

Impa zei

@Wenz: niet versneld en geen effcten. Hij kreeg op mijn balkon denk ik gewoon ineens ontzettende zin om te hollen.
@Splut: :-)
@Niels.: Hoezo? Vind je hem eng of vies dan? Dan is het maar goed dat hij out of focus is, dan kun je gewoon naar de muur blijven staren
@Quirk: Cool is hij, he?

folkert zei

Ook een slak raakt wel eens opgewonden hoor, misschien had ie de geur van een overheerlijk groen blaadje aan de andere kant van de muur opgepikt. Slakken zijn net mensen, je moet ze wel motiveren om ze vooruit te krijgen. Voordeel is wel dat zo'n slak een soort permanente camper bij zich draagt. "Hier is het wel fijn, laat ik hier eens blijven hangen". Wie is er nu verder geevolueerd, wij in onze wereld met vaste vertrekpunten of zo'n slak die elke dag gewoon ergens anders kan wonen en nooit verhuisd?

karin r. zei

kaaaaaaileuk! :-)

jet zei

pretty snaiiiil

Impa zei

@Folkert: Het Engels voor woonwagen is 'mobile home', en dat is het ook precies! Een mobiele woning. En toch: Ik heb vaak het gevoel dat ik die zelf ook op m'n rug heb. Mijn gevoel voor thuis heeft meer te maken met mezelf dan met m'n huis.
@karin r.: Hahahaha! Dank je wel!
@Jet: Mooi, he? Ik heb heel veel mooie foto's van hem gemaakt. Volgen binnenkort denk ik ook nog wel op het blog.

Reinout zei

Jahoor! Briljant :) Wat een snelheid heeft dat beest!

Zeg over mobile homes gesproken, als je in de buurt bent moet je ook zeker mijn mobiele drijvende home bezoeken! Wordt echt super.

Kleine meerkoetjes (4!! - eergister) heersen tegen de stroom in!

Nou, hoi!

Rutger zei

Ik schrok een beetje toen hij door het beeld kwam! Grappig filmpje Impa :-)

Impa zei

@Reinout: Jaaaa! Koffie op de boot. Willikwel.
@Rutger: Dank! Ben je weer een beetje bekomen van de schrik?

Tineke zei

Wat een tempo, die wou vast met z'n mobile home op vacantie!

Reinout zei

@Impa: oké dan! alleen weet ik niet of ik koffie heb... hangt er beetje vanaf wanneer je wilt/kunt komen. Mijn bootje is altijd open!

Impa zei

@Reinout: Stuur me even een mailtje want m'n telefoon heeft al m'n nummers opgegeten en ik heb je e-mailadres niet meer.
*in slowmotion met uitgestrekte hand en van wanhoop vertrokken gezicht met violen op de achtergrond:* Reinout! De reactiebox is mijn laatste kans om ooit nog met je in contact te komen! Help!

Reinout zei

haha komt goed! ik ga je mailen :)

karin zei

Daaar gaat ze.
:-)

Maz zei

@Impa: Kun je daar niet een filmpje van maken? In mijn hoofd is het prachtig.

Impa zei

@Maz: Bedoel je een filmpje van die *in slowmotion met uitgestrekte hand en van wanhoop vertrokken gezicht met violen op de achtergrond*?
Doe jij dan regie, lichtplan en dramaturgie? En als ik zelf dingen slow en vertrokken doe, heb ik trouwens ook nog een cameraman/vrouw nodig.

Impa zei

@Tineke: Ja, volgens mij heb ik hem teruggezien op Vlieland :-)
@Karin: (Ik sla jouw reactie zomaar over, das niet de bedoeling, hoor.) Zou het een vrouwtje zijn?