14 mei 2009

Impa en het zand




8 opmerkingen:

quirk zei

Mooi! Ge lijkt wel een prof!

rudy kaals zei

hey impa, die foto's zijn heimweewekkend. Wat schreven die enorme rubberbanden eigenlijk op het strand?

karin r. zei

heb zin in vakanSie! :-)

Tas zei

Ik vind ze weer stunning. Waar zag je al dat moois?

Maz zei

De Wadden rule!! Ik neem er een abonnement op. Het is zo fijn dat we dat hier in Nederland gewoon binnen handbereik hebben. Wie wil er dan nog ver weg?

Impa zei

@Quirk: Dank! Klik bij de labels rechts onderaan op 'foto' voor meer. En daarna eventueel daar onderaan op 'oudere berichten' voor nog meer foto's.
@Rudy Kaals:

'Volg nu voor heel even de woorden langs de waterlijn
Laat hier je grootste zorgen slechts natte voeten zijn'

Maar mijn lievelings staat op de andere wagen:

'Breng gedachten vol verlangen naar het lege stille strand
Schrijf ze duizend stille malen tussen duizend korrels zand'

@Karin r: Ik ook. Dit waren maar een paar dagen... Hier wil een mens altijd wel meer van.
@Tas: Dank! Op mijn geliefde Vlieland. Een paar keer per jaar krijg ik er een shotje van.
@Maz: Ik wil OOK ver weg. Maar het is fijn dat dat niet noodzakelijk is voor opladen en uitwaaien.

Folkert zei

Vorige jaren hebben er nog andere teksten op gestaan:

Wat de diepste indruk maakt,
wordt door water aangeraakt.
Door geen mens gestoord
neemt de zee het laatste woord.

Ik kan je wilde ziel niet vangen,
zilte druppels vluchten uit mijn hand.
Eiland van verlangen,
zacht streel ik je witte zand.

Cat zei

Jaaaaaaaaaaaaaa. Vlieland.

Buikpijn.

Dichte strot.

Heimweeeeeeeeeeee.