17 april 2009

Ik wilde dat jij het was


Ik wilde dat jij het was from Impa on Vimeo.

6 opmerkingen:

rudy kaals zei

toevallig heb ik gisteren een paar andere filmpjes van je bekeken en ik was erg geroerd door het filmpje: People stopped using the busses.

Ik weet niet waarom. Dat is gewoon een gevoel.

Maz zei

Wat ik zo mooi vind aan jouw filmpjes is dat ze zo verbeeldend zijn. Er is heel veel ruimte om zelf te associëren en je eigen gevoel er aan te verbinden. Maar ze gaan niet nergens over. Dat luistert heel nauw.

Impa zei

@Rudy: Nice one! Het is mijn persoonlijke favoriet.
@Maz: Dat is inderdaad een belangrijk onderscheid. Wat fijn dat je het zo ervaart. Dank je wel!

karin r. zei

deze staat nu ook bij blog-art.nl

(met dank!):-)

Cat zei

Je hebt niet veel nodig om iets belangrijks te zeggen. Maar dan moet je wel het juiste beeld kunnen vinden. Dat kun je! Mooi.

Impa zei

@Karin r: Superleuk!
@Cat: ja, dat is het vaak he? Dat je gewoon een beeld vindt dat precies raak is of bij de kijker tot de verbeelding spreekt. Ik weet ook iet precies hoe dat werkt. Fijn dat je het mooi vindt.