14 april 2009

Hiep, hiep Impalinea



Impalinea bestaat twee jaar. U kreeg lucht in Impa's aller-allereerste logje en liefde op Impalinea's eerste verjaardag. Vandaag gaat het beeldverhaal verder. Ik geef u er een werveling bij - een dansje om het blog te vieren - en water om uw dorst te lessen. Of, nog beter: een dansje om het leven te vieren en water om mee te gaan met de stroom.

Lieve lezers, bedankt dat u hier komt kijken, lezen, snuffelen. Bedankt voor alle reacties. Dankzij u is bloggen al twee jaar lang een feestje. Hiep, hiep!

9 opmerkingen:

Maz zei

Hoera in de Gloria! Gefeliciteerd meid! Blijf mooie stukjes schrijven en mooie plaatjes maken waarmee je me zo inspireert. Letterlijk, want zonder jou was mijn eigen blog er niet geweest!

splut zei

Hiep Hiep Rahoe!
Op naar de volgende verjaardag. Keep up the good work!

karin r. zei

gefeliciteerd! ik kom hier graag genieten!

Wenz zei

Wat heerlijk al twee jaar kan de wereld genieten van Impa's hersenspinsels.En dat is iedere dag opnieuw een feestje hoor. Deze waterwervels neem ik mee, en ik kijk uit naar je volgende ontdekkingen! Kortom: woehoew! Ga zo door! :)

creatiefmetquirk zei

Gefeliciteerd! Gooi er nog maar minstens twee mooie jaren meer tegenaan!
Hahahaha, mijn invulwoord is vandaag bruppie!

Joost Brummelkamp zei

Hier dan ook maar eentje: van harte, mevrouw met die ogen in dat balkje. Blog zal ze leven!

Jet zei

FELIIIIIIIIIIIIIIIIII!!
Wat fijn, al twee jaar een blog voor impa. En wat een hele fijne blog is het. Hoezeeeee!

(mijn woord is tivid. Mooi woord wel :))

rudy kaals zei

Allet jute zum Geburtstag!

jack of hearts zei

Gefeliciteerd. Het is bijna lucht, water, aarde, vuur.