04 april 2009

Geef Impa de tissues maar weer aan


Gezien op eddiefromohio

7 opmerkingen:

Wenz zei

Jaaa, hij is leuk he? Als je de uiteindelijke groep ziet, weet je dat wel heel veel mensen in dat station erbij hoorden. Geïnspireerd op Improv Everywhere, check hun site maar eens voor meer van dit soort verrassingsaanvallen. :)

susandeverzameling zei

Inderdaad, tissues! Geweldig!

Maz zei

Wauw! Ge-wel-dig! Kippevel. Brok in mn keel. Waar is dat? Kan ik NU meedoen?! Daar moet meer van.

juna` zei

Gewéldig!
En. Pass die tissues even, wil je?

~nu in te voeren woord om reactie te kunnen plaatsen is: Rappe. Scant dit reactie~ding mijn gemoedsrust wellicht?~

Maz zei

Ik heb meteen de Nederlandse cel opgezocht: http://www.shoqs.nl/. Ik heb me aangemeld.

quirk zei

Dus het bestaat toch echt wat er in de films altijd gebeurt, dat iedereen spontaan begint te zingen en dansen? ;) Ik zou wel mee zijn gaan doen daar denk ik. Leuk!!

karin r. zei

hij maakt vooral ontzettend vrolijk!