06 april 2009

Een kijkje in de keuken van...

19.00: Impa ontvangt een sms:
Hoi Loretta! Het (nette) bestek ligt in de la onder de koelkast. Groetjes, AK.

19.05: Impa ontvangt nog een sms:
Sorry, verkeerd nummer.

AK moet Loretta sms'en waar z'n nette bestek ligt. Zou Loretta bij hem thuis zijn terwijl hij nog in de file staat? Ik stel me zo voor dat hij haar vandaag voor het eerst aan z'n ouders voor gaat stellen, vandaar ook het nette bestek. Omdat Loretta weet nog niet waar dat ligt - na de eerste verliefde dagen waarop ze elkaar met de vingers kleine hapjes voerden zijn ze overgestapt op het 'gewone' bestek - sms't hij het haar op weg naar huis vast.

Maar waarom toetst AK zelf haar nummer helemaal in als hij haar een berichtje stuurt? Hij kan zeker zo slecht met z'n mobiel omgaan dat hij niet weet hoe je namen invoert in het adresboek. Of zou AK Loretta nog helemaal niet kennen? Is dit een pervers soort blind-date-bij-hem-thuis-waarbij-zij-van-tevoren-de-tafel-moet-dekken?

Jeetje. Zo maak je als nietsvermoedende Impa nog eens wat mee.
Kinky, hoor.

6 opmerkingen:

quirk zei

Oe spannend!
O, en in navolging van Juna: ik moet anesse invoeren als controlewoord, ook mooi! ;)

Maz zei

O, leuk! Ik ben dol op dit soort misteries.. Misschien is ze zijn nieuwe huishoudster. Of Loretta is een one-night-stand van stand en was AK al naar zijn werk en dacht: "Help! Ik kan haar niet laten ontbijten met het gewone bestek!" Of..zo kunnen we nog wel even doorgaan..

Impa zei

@Hahaha! Een one-night-stand van stand! Wat levert dat voor standjes op?

Cat zei

Haha...zo kreeg ik eens steeds sms'jes van iemand, die het nummer van mijn zoon dacht te hebben...die persoon (dame) heb ik even in de waan gelaten. Heel gemeen. Maar wel erg leuk.

(Jaja, de zoon en de dame weten het allebei, hoor...)

Wenz zei

Hij is vast zo iemand die erop kickt om telefoonnummers uit z'n hoofd te kennen. Of Loretta is zijn maîtresse en haar nummer mag niet in zijn telefoon staan... maar dan zou het wel vreemd zijn dat ze het dure bestek uit zijn lade in zijn huis moest halen. Hm, mysterie alom!

jack of hearts zei

Ik peins ook over de vraag wie er nou een la heeft onder de koelkast.