16 april 2009

De uitstekende opvoeding van Impa en haar oudste vriendinnen

Maz kijkt Impa tijdens het concert aan, haalt haar vingers uit haar mond en schreeuwt: "Jij kunt ook zo hard op je vingers fluiten."
Impa gilt in Maz' oor: "Heb ik van mijn moeder geleerd."
Maz schreeuwt terug: "Ik heb het ook van jouw moeder geleerd."

Dat concert was van Bishop Allen, in de kleine zaal in Paradiso. Hadden we nooit moeten doen, want 17 april staan ze weer gewoon lekker in Ekko, in Utrecht, net als vorig jaar. Gaat dat vooral zien! 

5 opmerkingen:

Maz zei

ik heb zoveel van jouw moeder geleerd...o-ie tannenpoesten! En dat ik een leuk fris koppie heb.
(17 juli? 17 april zul je bedoelen)

Impa zei

@Maz: Je hebt gelijk, ik heb de datum aangepast (juli is precies hetzelfde soort woord als april in mijn beleving, dus dat soort dingen gaan soms fout).

rudy kaals zei

En zondag in Berlijn. Ga ik gewoon heen! Thanx voor de tip!

Impa zei

@Rudy: Goed idee! Krijg je geen spijt van! Veel plezier.

Impa zei

@Rudy: En? Bishop Allen gezien? Wat vond je ervan?