08 maart 2009

Impa wil in een hangmat onder een boom

Dream of Summer from Impa on Vimeo.

10 opmerkingen:

juna zei

Haha. De volgende in de serie: 'Impa kan niet wachten op de zomer.'

't komt. Echt. 't komt.

En als je heel goed kijkt, ruikt, proeft, ervaart.. dan is 't er al een beetje.

Impa zei

@Juna: Je hebt helemaal gelijk. Heerlijk!

karin r. zei

mag ik deze video gebruiken? natuurlijk met naam en link?

Impa zei

@karin r.:Absoluut, ga je gang!

Wenz zei

Ohhhh heerlijk! Jij hebt gewoon een hangmat! En zomerschoenen! En zomermuziek! En hier zit ik dan, de regen klettert op het dak, de bewolking maakt dat ik een lamp aan moet doen. :(

:)

Impa zei

@Wenz: En de dag dat ik die hangmat en die zomerschoenen uit de kast kan trekken, is het feest! *proost met een glas wijn, stijf tegen de verwarming aan*

splut zei

Vandaag! (Akkoord, uit de wind en met coltrui aan, maar er was onmiskenbaar vandaag lente)

karin r. zei

@Impa:

check:http://blog-art.nl/2009/03/11/dream-of-summer-video-art/

Impa zei

@karin r:Zeer vereerd! Dank je wel! *glimlacht breed en doet een klein dansje* Toen ik jouw logje las over de lancering van Blog-Art, dacht ik wel maar durfde ik niet :-)

Impa zei

@Splut: Inderdaad. Gister op het balkonnetje in het zonnetje. Heerlijk.