25 maart 2009

Impa is piepjong

Valt dat even tegen. Ik blijk niet volwassen te zijn. Terwijl ik er toch al een jaar of 35 naartoe werk.
Er bestaat zoiets als stille ringtones. Dat is alleen een hele hoge piep, op een frequentie die volwassenen niet kunnen horen. Speciaal voor pubers die in de klas willen sms'en zonder dat de juf het merkt of gebeld willen worden zonder dat pa en ma het doorhebben. Nou, kids: dream on. Want wat bleek vanochtend in de stadsbus? Er zijn ook mensen van 35 die die ringtones kunnen horen. In een drukke ochtendspits. Op een regenachtige ochtend. Nog voordat ze hun eerste kopje koffie hebben gekregen. Volgens minister Ten Horst zijn de piepende mosquito's die jongeren met een hoge toon moeten verjagen van hangplekken in strijd met de grondrechten. Nou, het is in strijd met mijn grondrechten dat ik 's ochtends in alle vroegte in de stadsbus naar stille ringtones moet luisteren. Neem op die telefoon! Hou in godsnaam op met die piep of ik gooi die fokking mobiele mosquito van je uit het raam. Ik heb niets te verliezen, want ik bleek toch al niet volwassen te zijn.

2 opmerkingen:

karin r. zei

irritant hè?

jack of hearts zei

Hé eindelijk een voordeel ontdekt van slechte oren hebben...