09 februari 2009

Zondag op Vlieland


(Klik op de afbeelding voor een grotere weergave)

15 opmerkingen:

Jet zei

Dikke knuffel voor al dit moois en al dit genieten van jou =)

splut zei

Welkom thuis! Ik hoop dat het nog lang na-tintelt.

Liefs,
A

PS: Is die ene niet een zeeëgel? (heel licht, wit, dun en breekbaar)

jack of hearts zei

Leuk die dagboekplaatjes. Mooi vakantieverslag. Ik krijg nu zelf geloof ik heel veel zin in vakantie.

Impa zei

Dank allen! Heel fijn om na een lange, lichte zandwandeling een beetje te zitten tekenen in het huisje in de duinen. En nog fijner om te weten dat je je krabbels ok nog aan anderen kunt laten zien.

@Splut:Ik heb vaak aan je gedacht! De vorige keer was je erbij, dus je weet hoe fijn het er is...

NielsM zei

Damn meid wat kan jij tekenen!

Impa zei

@NielsM: Jammer dat dat niet relevant is op de kunstacademie...

charlotte zei

Een lekke tennisbal?

Impa zei

@Charlotte: Nee, volgens mij had Splut gelijk en is het het uitwendige skelet van en soort zeegel. Het is in ieder geval iets waar ooit een beest in heeft gezeten.

Folkert zei

Hoi Impa,

Het is om precies te zijn het exo-skelet van een hartegel of zeeklit. Een veel voorkomende zeeegel die vaak na een vistrekje door kotters uit de bodem spoelen en daarna massaal op het strand belanden.
x
Vlielander F

Impa zei

Ha, Vlielander F! Leuk dat je aangespoeld bent op mijn blog.

Die dingen zijn zo vreselijk dun... Ik had nog een hele mooie, een grotere, maar daar stak ik zo mijn duim doorheen toen ik hem voorzichtig afspoelde onder de kraan.

Ik mis Vlieland! Als ik m'n ogen dichtdoe, probeer ik me voor te stellen hoe de Waddenwind voelt op m'n gezicht.
:-)

Polle zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
esther zei

Wat doe je dat mooi. En wat kan je goed tekenen!

Polle zei

Het is mooi en bijzonder om te lezen (en te zien) hoe Vlieland "in" jou zit.

Impa zei

@Polle: 'Dit bericht is verwijderd door de auteur'? Asjemenou. Ik wist niet eens dat dat kon.

Gelukkig heb je hem opnieuw geplaatst, Polle. Waar zou ik zijn zonder jouw comments?

Polle zei

@ Impa: Er zat een gruwelijke schrijffout in die eerdere reactie, die moest écht weg.
*note to self: geen reacties meer plaatsen laat op de avond met een lege wijnfles op tafel*
Asjemenou :-).