26 februari 2009

Wat doen jullie me aan, zeg.

Aan mijn lieve vriendinnetjes.

Ik vind het een hele eer, hoor, dat jullie me in vertrouwen nemen. Dat jullie met mij willen delen wat jullie zo blij maakt. Heel liefdevol ook, en fijn enzo. En ik snap ook best dat je met sommige dingen even moet wachten voor je ze van daken gaat lopen roepen. Maar jullie weten toch hoe ik ga lopen stuiteren van sommige dingen? En dat geduld mij helemaal niet zo'n schone zaak vindt? Jullie kennen me nu toch al heel wat jaartjes? Weten jullie wel hoe dat kriebelt, een geheim? Hoe zich dat onderhuids door m'n lijf heen wurmt en er aan alle kanten uit probeert te piepen? Want ik ben er goed mee, hoor. My lips are sealed. Maar allejezus wat JEUKT dat!

8 opmerkingen:

Wenz zei

Dus nu zijn er meerdere dames in blijde verwaching, de een van een geheim, de ander van een baby, denk ik zo. :) Succes met stilhouden hoor!

creatief met quirk zei

Tja, en dan zo'n stukje schrijven gaat natuurlijk niet helpen, want nu gaat iedereen proberen uit te vissen wat voor geheim jij te horen hebt gekregen. ;)

Maz zei

Ja, nu heb ik ook jeuk. Gedeelde jeuk is halve jeuk, daarom? Ik hoor het wel als ik het ook mag weten.

Marjan zei

Ja, herkenbaar. Maar dan met minder leuke geheimen, die nooit van de daken geschreeuwd mogen worden. Soms fijn dat iemand je vertrouwd en het met je deelt, maar soms ook heel moeilijk.

Cat zei

Ja, potdrie, inderdaad. Kwilutweten, kwilutweten, kwilutweten, nounounounounou....?

Impa zei

@ Wenz: Gelukkig zijn het inderdaad blijde geheimen waarvan ik in verwachting ben :-)
@Quirk: mmmmblblblmmmmmmbblblmmm blblbl (my lips are sealed)
@Maz: Youbetya!
@Dat is naar, Marjan. En toch is het ook zoooo belangrijk dat je weet dat je ook met je shit en nare dingen kunt rekenen op de discretie van je vriendinnen...
@Cat: Geduld! Schone zaak. Je weet wel. Moeilijk, he?

Tas zei

Hmm volgens mij lees ik iets in de verkeerde volgorde.

Marjan zei

Pff, zei ik nou 'iemand vertrouwd' met een d?? Shame on me.