04 februari 2009

Dinsdag op Vlieland




(klik op de foto voor een groter formaat)

10 opmerkingen:

split zei

best wel sneu voor die bruinvis...

Polle zei

Ben dol op dit soort dagboektekeningen. Ik wil meer! Meer!! Meer!!!

split zei

Helemaal met Polle eens. Ben nu voor de derde keer hier om nog eens te kijken en erbij weg te dromen.

Wenz zei

Waauw. Prachtige tekeningen en een minstens zo prachtig handschrift! Ook ik sluit me aan bij Polle hoor. :) Erg mooi.

jack of hearts zei

Grappig, ik sluit me aan bij de mensen hierboven, online zetten dat dagboek

Cat zei

Ok, wat leuk...wat fantastisch om zo'n boekje later nog eens door te bladeren! Of nu meteen, natuurlijk!

Maz zei

Wat riep de fazant? "Hoera! Impa is er weer!".

Impa zei

@Polle: Er komt ook meer, meer meer!!! Speciaal voor jou ;-)
@Split: Dat heb ik nou altijd met Vlieland. Daar blijf ik ook maar terugkomen om weg te dromen.
@Wenz: Dank je wel! Zelf vind ik het nogal hanenpoten, dat handschrift. En schrijven in oostindische inkt maakt het ook niet bepaald netter.
@Jack: Nou ja, dat hele dagboek... Ik hou het maar even bij de aantekeningen van Vlieland.
@Cat: Ja, dat is zeker fijn. Instant terug-naar-Vlieland voor als ik weer in het gewone leven zit.
@ Maz: Die fazant riep: Denk je nou heus dat je met al die kauwen hier zaad kunt strooien voor de vogels? Dat hebben ze met 20 man in een paar luttele seconden helemaal op. Forget about die roodborst, man.

Ell zei

Ben hier vandaag voor het eerst en bewonder je tekenkunsten enorm!

Ik houd zelf ook wel van een tekeningetje maken, maar het zo mooi laten worden met pen is me nog nooit gelukt.

Impa zei

@Ell: Welkom! En dank je wel.