01 november 2008

Impa is op Vlieland

Impa is er even tussenuit. Gewoon lekker lang naar mijn geliefde Vlieland, waar het helmgras rondom mijn huisje wuift in de wind, het strand onafzienbaar licht is en waar ik iedere stille ochtend met een glimlach wakker word. Af en toe haal ik een dierbare vriend of vriendin van de boot en elke avond onder de douche was ik het zout van mijn huid en het stuifzand uit mijn haren. En het mooie is dat ik nu pas halverwege ben. De stad, het internet en jullie, lezers, kunnen nog wel een weekje zonder mij. Mmmmmm...

6 opmerkingen:

Cat zei

Hm...wat heerlijk...dat is ultiem genieten!

Tas zei

Ooo dat klinkt heel fijn! Wel foto's voor ons maken he!

Wenz zei

Dat klinkt meer dan heerlijk. Zo vluchtig en toch solide, een weekje bijkomen, opladen. Geniet ervan, en inderdaad: neem foto's en verhalen mee terug. :)

Marjan zei

Waarschijnlijk met je inmiddels weer terug. Leuk gehad?

Dre zei

Oeh..fijn zeg, dat zou ik eigenlijk ook wel willen!

Rutger zei

Als je het heerlijke van Vlieland mee neemt dan vind ik het goed.