30 september 2008

Impa haalt er de bezem door

Je omgeving opruimen helpt je om je ziel op te ruimen, zeggen ze. Als er iets aan schort maar ik weet niet precies wat, dan pak ik die achterstallige afwas aan en gooi ik die rondslingerende kranten bij oud papier en dan voel ik me al een stuk beter. Hetzelfde geldt voor nuttige dingen als de administratie bijwerken en m'n oma weer eens bellen. Maar ik realiseer me dat ik toch echt iets te vaak achter de computer zit als ik ineens de neiging heb om het internet eens flink op te ruimen.

7 opmerkingen:

Maz zei

Als je dit blog maar niet bij het virtuele oud papier zet!

Cat zei

Ik wilde hetzelfde melden als maz. Op internet gewoon niet gaan opruimen ;-) . Dat is niet goed voor 'het gevoel'. Althans niet dat van mij.

Impa zei

@Maz & Cat: Geen zorgen! Ik had het niet over het blog, maar over het internet. Dat was juist het zorgwekkende eraan :-)

Maz zei

Als ik er aan denk wat er allemaal op internet staat begint het mij ook te duizelen. Mijn motto is: zoek niet en gij zult niet vinden!

Cat zei

Pfew... ;-)

Wenz zei

Ow hoe herkenbaar, dat in huis rommelen wanneer er iets niet helemaal goed zit. 'Aarden' noem ik het altijd maar, dat geklus om vage redenen.

Het complete internet opruimen daarentegen, dat doe ik je niet graag na. In dit geval is je ogen ervoor sluiten de enige juiste oplossing. :)

karinc zei

Dat ken ik! Ik net weer een lalalaatje opgeruimd en dat schept verlichting.