11 juni 2008

Impa schildert (6)


Toetertjes, 10 × 10 cm.

14 opmerkingen:

xaviera zei

is dat van u. Goed man!

Impa zei

@Xaviera: Ja! Dank je wel.

Anoniem zei

Dat je oren zo dicht bij je hersenen zitten zal vast wel een reden hebben.

Impa zei

@ Anomiem: Ik heb lang en diep nagedacht, maar misschien is er iets mis met mijn hersenen die heel dicht bij mijn oren zitten. Ik begrijp je comment niet.

knofje zei

Mooie kleurstelling en mooi gemaakt! Ehm.. what about the ears? Just wandering..

karin zei

Ik ben ook onder de indruk maar ik zou zelf juist de oren helemaal dicht willen hebben om niet al te veel onnodig lawaai op te willen vangen.

Polle zei

Creatieve vrouw! Ik vind het zo mooi. Een oorsnorkel.

Marjan zei

Heel fraai Impa!

Anoniem zei

Twas meer dat deze oren niet dicht bij de ersenen zitten , vandaar...

Floor zei

Huh? Ik snap Anoniem nog steeds niet.


Ik zie prachtige kleuren en tevreden genieten - van mooie muziek?
Ik ben benieuwd naar jouw gedachte over de toeteroren.

Of is dat net als vragen naar het geheim van de kok?

Impa zei

Tja, wat iemand erin wil zien mag hij helemaal zelf weten. Dan was beauty in the eye of the beholder, en ik de zwijgende kunstenaar.

Bedankt voor de fijne complimentjes, iedereen!

esther zei

Mosterd na de maaltijd misschien, maar ik wil het ook nog even zeggen: prachtig!

Rutger zei

God, deze is schitterend, impa!

Cat zei

Ik klik regelmatig naar je site...en zie nu al een aantal keer achter elkaar dit plaatje. Moet zeggen: het verveelt me niet. Iedere keer kijk ik weer anders, zie ik weer anders....