24 juni 2008

Impa kraait zich maf

Impa heeft vandaag een baby vastgehouden. Altijd fijn om iets vast te houden dat naar Natusan ruikt en vooral naar je lacht als je idioot praat en gekke bekken trekt. Dat laatste wil ik de hele dag wel doen, maar op één of andere manier schiet het nooit op in iedere andere context dan die van Impa-babycommunicatie. Bovendien 1) trok deze niet aan mijn oorbellen met verkrampte knuistjes die steeds harder trokken al naar gelang het meer helse pijn veroorzaakte aan mijn oorlel, 2) heeft hij niet één keer gehuild, al zag ik zijn kersverse vader er wel toe in staat elke keer als het kind blij in diens algemene richting pruttelde en 3) begon hij niet halverwege oorverdovend uit z’n luier te stinken. Goed gelukt, die baby!
*Impa houdt zich groot maar is bijna volledig gesmolten*

2 opmerkingen:

charlotte zei

ik las: impa heeft vandaag een baby vastgebonden. heel vreemde tekst op de vroege ochtend.

Wenz zei

Dat klinkt inderdaad als een goed gelukt exemplaar! Smelt maar lekker weg - maar niet helemaal hè. Zou zonde zijn, zo'n plasje weekgemaakte Impa. :)