14 april 2008

Er is er eenjarig!

Vandaag begon precies een jaar geleden Impalinea met dit logje (klikkerdeklik). Er is een heel jaar verstreken en met de Impa die toen in Groningen op zoek was naar lucht gaat het al veel beter. Het leven blijft een doolhof waarin je zelf moet zoeken naar de verhoudingen en de waarde van de dingen en de liefde kan nog steeds een woeste rollercoaster zijn, maar ik leer steeds beter wegwijs uit de chaos in mijn hoofd en hart en ik ben dankbaar voor de mensen op mijn pad. Daarom deze foto ter gelegenheid van de eerste verjaardag van Impalinea. Als beeldvervolg op dat allereerste logje en als knipoog naar het licht, de lucht en de liefde. En voor alle lezers natuurlijk. Hiep, hiep!

14 opmerkingen:

Blogmos zei

Impa, gefeliciteerd met je eerste jaargang. Ik heb je dit jaar met veel plezier gelezen. Soms hilarisch, dan weer serieus. Soms verdrietig, dan weer vol vreugde. Maar altijd scherp, raak en creatief geformuleerd. Hulde!

Liefs vriend M.

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!! Ik vind je blog geweldig. Je bent mijn blogheldin. Impa rules!
Je bent zelfs een gewoonte geworden. Elke morgen op mijn werk check ik eerst Impalinea om de dag te beginnen met een leuk verhaal of een mooie foto. Heel fijn!
Dikke kus
Maz

esther zei

Gefeliciteerd!

Wenz zei

Gefeliciteerd! Ik ken Impalinea nog geen jaar, maar ik geniet wel van de woorden en beelden op dit log. En als jij belooft om dat lange verhaal niet te zeer te verkorten, dan blijf ik graag nog minstens zo lang als dit 1 jarig bestaan, hier lezen. :)

Anoniem zei

Lieve APMIMPA,

Al een jaar neem je me mee op je reis door jouw leven, liefde en luchten en.....het maak me elke dag weer blij! THX liefs vriend P

Jet zei

HOEZEE!

aiebdbi zei

Gefeliciteerd Impa!
Veel moois hier trouwens.

Polle zei

Ik ben twee dagen te laat, maar toch: gefeliciteerd!

Impa zei

@allen: Dank! Wat is het toch heerlijk om lezers te hebben en reacties te krijgen!

Marjan zei

Gefeliciteerd!!
Dit betekent dat mijn weblog dan ook zo'n beetje 1 jaar is.

jolien zei

Een waardige originele reactie is natuurlijk moeilijk en dus sluit ik me vooral bij mijn voorgangers aan: gefelicteerd met het jubileum en dat je nog maar jaren en jaren en jaren en etc. verder mag schrijven (ik zou je nog net niet mijn blogheldin noemen (dat is zij -> http://blikkenentrommels.web-log.nl, en een lezers dat deze vrouw heeft, can you believe it?!) maar vind je site wel bijzonder fijn). Hoe dan ook: geleficiteerd. Oh en complimenten met de fijne foto, zulke steentjes kom ik helaas niet elke dag tegen.

juna zei

Hoera!

Tas zei

Jeetje ik ben heel erg de mosterd nu, maar van harte Impa! dat betekent dat wij elkaar nu een jaar 'min of meer' kennen! En dat ik de verjaardag van mijn eigen weblog vergeten ben...
Blijf schrijven en fotograferen want je kan het hartstikke goed!

Anoniem zei

Gefeliciteerd, al weer een jaar leuke verhalen. Ik hoop nog lang ervan te genieten.