01 februari 2008

Thuis




7 opmerkingen:

Marjan zei

Schitterend gedaan. Mooi geheel.
En wat leuk dat je zo snel een link naar mijn nieuwe site hier hebt geplaatst. Die mogelijkheid moet ik op mijn site nog ff opzoeken.

Tas zei

Wow...wat kan je dit toch goed...

Impa zei

@ Marjan en Tas: *straalt* Dank!

Anoniem zei

Dacht ik toch echt even dat het twee sjaals waren! Wauw...
X Maz

Wenz zei

Wat een mooi geheel! De kleuren, de hoeken. Waauw. I like. :) Het geheel is absoluut meer dan de som der delen hier. En wat een prachtige lichtinval op die vuilnisbak! Door een rooster of iets dergelijks?

karin zei

Impa ben onder de indruk van je weblog. Zowel over de lay-out, de sfeer en je schrijfsels. Ik heb eerder geprobeerd te reageren maar dit lukte niet.

Impa zei

@ Karin: Dank je wel! Deze keer is het wel gelukt. Cool dat je het mooi vindt.