05 februari 2008

Kalverliefde

Ik betrapte mij op een nieuwe gedachte. Eentje waarvan ik zeker wist dat ik hem nog nooit eerder had gedacht. Hij drong zich zondag onverhoeds aan me op tijdens de allerleukste scène uit alle Boer-Zoekt-Vrouwafleveringen uit de geschiedenis van de mensheid bij elkaar: die van het trekkersurfen op een natte wei. De gedachte ging vergezeld van een glimlach en een zucht: 'Ach, was ik maar boer Agnes.' Voor de zekerheid heb ik in m'n eentje voor de televisie snel om me heen gespied om er zeker van te zijn dat niemand me hoorde denken. Want hoewel ik vriend M. voor geen goud zou willen inruilen, kan ik ergens toch niet heen om de onweerstaanbaarheid van het idee om samen te leven met maar liefst twee knappe, in blauwe overall gestoken mannen die het met de fles voeren van een kalf iets mannelijks-doortastends geven en het er unaniem over eens zijn dat ik in mijn boerenoverall een lekker ding ben.
Zucht.

4 opmerkingen:

Tas zei

Hahaha oooo samenleven met die twee? Meneer 'ik zit emotioneel op slot' en meneer 'ik wil wel communiceren maar ik kannie'? WIHOE, mocht het zover komen wil je er dan plllllease ook een programma van maken?

Marjan zei

Dat boer zoekt vrouw is volledig langs mij heen gegaan. Ik schijn toch wel wat te missen, hoor ik steeds. En de weblogs staan er ook bol van. Zucht...

Impa zei

Gister iemand gesproken die nog nooit van Boer Zoekt Vrouw gehoord had. Hoe die dat noi voor elkaar kreeg...

Merel zei

Ja, dát is een goed idee, tas! Haha. Zet die twee mannen van Agnes bij een goedgebekte vrouw als Impa en filmen wat er dan gebeurt. :-)