04 december 2007

Met Impa is het zo gepiept

In het kader van moderne tijden ging ik met een opdrachtgever aan de Skype. Ik skypte al met buitenlandse vrienden, maar had het nog nooit zakelijk gedaan. Dit was een opdrachtgever met een leuke klus waar ik vaker iets voor hoopte te kunnen doen, en het is na regelmatig telefonisch contact altijd leuk het gezicht achter de stem te zien. Ik zorgde dat m’n haar goed zat en dat ik de boterhamkruimels uit m’n mondhoeken had geveegd. Alles onder controle, dacht ik. Pas na het overleg zag dat er in het Skypescherm achter mijn gebruikersnaam stond: ‘Ik ben een tevreden hamster’. Ooit toegevoegd in een vlaag van zwitserlevengevoelens. Nu maar hopen dat die aardige opdrachtgever het wel ziet zitten om z’n websites voortaan door een hamster te laten vertalen.

7 opmerkingen:

Gnumule zei

Haha! You hamster person!

Impa zei

Gnumule, my friend! I hope the employer I Skyped with also thinks it's cool that I am a hamster person :-)

Blogmos zei

Er moet meer gehamsterd worden....

Impa zei

@Blogmos: In huize Impa zijn het altijd hamsterweken!

Rosalie zei

Een tevreden hamster... dat wil toch iedereen?!

Gnumule zei

I think you should be happy it didn't say you are a madcap with a hat full of snails, or something. :)

Tas zei

Misschien betaalt ie uit in blokjes kaas??