18 oktober 2007

Mugshot

Wil iemand mij alsjeblieft uitleggen waar een mug blijft als je hem in de lucht ziet hangen, helemaal traag omdat de modderfokker vol zit met je bloedeigenste bloed, je razendsnel naar hem grijpt, je vuist zich sluit, je hem niet weg ziet vliegen of ziet vallen en als je dan langzaam je hand opendoet hij daar ook niet in zit? Of dat de bloodsucker op de muur zit, je supersnel mept, je hem niet ziet ontsnappen maar hij ook niet plakkerig plat is uitgesmeerd? WAAR BLIJVEN DIE BEESTEN? En is het normaal dat Impa hier helemaal niet goed van wordt? Ik heb toch ogen? Ik ben toch niet gek? Jezus, zeg. En dan 's ochtends wakker worden onder de jeukbulten en een heel zacht gegiechel horen in je slaapkamer. Niet precies weten waar het vandaan komt, maar het heel duidelijk horen.

2 opmerkingen:

Nando zei

Ja Impa, daar lig ik ook wakker van.

Anoniem zei

Ja! Verdulleme! En dan druk ik mij nog zacht uit. Let's start the quest for the invisible mosquitos.
Marte