24 oktober 2007

Klappergrap

Vriend M: "Wanneer moet je zo'n kokosnoot eigenlijk openmaken?"
Impa: "Als de kokosnood het hoogst is."

Mag dat eigenlijk? Schaamteloos je eigen flauwe woordgrappen publiceren? Ik ben ermee gezegend dat ik altijd heel hard om m'n eigen grappen moet lachen. Zelfs als ik helemaal alleen ben en gewoon iets onwijs grappigs tegen mezelf zeg. Nu kunt u dat merkwaardig vinden, of zelfs een beetje zielig, maar ik ben er blij mee. Ik vind het gezellig. Net zoals praten tegen de ficus, slapen met een teddybeer en huilen voor de spiegel omdat het dan net lijkt alsof er iemand is om je te troosten. En ik ben een keer wakker geworden van het lachen om een steengoede grap die ik in m'n droom maakte. Maar die weet ik nu jammer genoeg niet meer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja dat mag! Want als jij het mag, mag ik het ook.
Marte