19 september 2007

Schone tanden

K. is 18 jaar en woont sinds een maand op kamers bij een vriend van Impa. Hij komt thuis met een nieuwe tandenborstel. "Ik had m'n tandenborstel dit weekend thuis laten liggen. Ik kon gisteravond m'n tanden niet poetsen." Ik voelde met hem mee: "Erg is dat, he? Als je naar bed moet met ongepoetste tanden." Hij trok de gloednieuwe tandenborstel uit het plastic en zei: "Het viel nog mee. Ik had verwacht dat het veel erger zou zijn."
Ik beloof hierbij plechtig dat ik nooit meer aan zal komen met verzuchtigen over De Jeugd Van Tegenwoordig.

1 opmerking:

Anoniem zei

Babel fish scares me a little now.
A cog brush sounds like something one would use at a factory, not like something I would use to fight cavities under my olfactory system.
Or maybe I should start referring to my teeth as cogs... which would be teeth in Swedish, and therefore boring.
I'm on vacation and I can waste my time like I want. Wohoo!
/Gnumule