21 juni 2007

Smöllen


Dit wilde ik u niet onthouden: mijn lunch. Knäckebröd met biologische gerookte zalm en verse dille, gewoon uit de supermarkt aan de overkant van de straat. Mmmmm...
Ik heb een paar dagen zitten werken en ga nu op weg naar onze Midsommar-viering. We zitten dit jaar met tien man drie dagen in een vakantiehuis aan zee, zo'n 100 km ten noorden van Stockholm. Er volgt natuurlijk een uitgebreid verslag, maar ik kan u alvast verklappen dat er zang, dans en drank bij betrokken zal zijn. En voor de moedigen onder ons een duik in de ijskoude Oostzee.

3 opmerkingen:

Rosalie zei

Ik vind het echt zo geweldig dat je dit doet! Gewoon een paar maanden naar Stockholm. Even weg van je gewone gedoetje, lekker compleet andere dingen doen. Ben jaloers op je!

Nando zei

Iemand moet het doen ......

Impa zei

Zo is dat. Ik klaar de Zweedse klus deze zomer wel voor jullie.

@Rosalie: ik ben ook ieder jaar dankbaar dat ik de kans krijg om een land van binnenuit te leren kennen, op deze manier ergens een tijd te kunnen wonen en werken. En het kan inderdaad erg lekker zijn om alles een tijd achter te laten.
(Maar ik mis m'n lief wel heel erg...)