27 mei 2007

Apekool

Er zijn legio onderwerpen voor een weblog. Ik zou eindeloos kunnen uitweiden over mijn privéleven. Ik zou over politiek kunnen schrijven en u kunnen uitleggen waarom u SP moet stemmen of Partij voor de Vrijheid, of juist geen van beide. Ik zou het ook in de regio kunnen houden en mijn visie op het provinciale waterbeheer kunnen toelichten of wantoestanden binnen de stadsdeelpolitiek in Amsterdam Zuidoost kunnen aankaarten. Ik zou over sport kunnen schrijven, of recensies kunnen geven van de nieuwste Nederlandse literatuur. Wetenschap, muziek, film, de stamboomgeschiedenis van mijn familie teruggevoerd tot 1386, mijn gezondheidstoestand in grafische en ontluisterende details: wat ik al niet de revue zou kunnen laten passeren op mijn blog. Nu kan ik u verzekeren: welke -if any- van bovenstaande opties het ook wordt, ik zal in ieder geval NIET schrijven over Bokito. Ik doe het niet. Ik weiger eraan mee te doen. Geen letter. Ik schrijf niet over Bokito.
Bokito? Wat is dat?

1 opmerking:

Tas zei

Hee ik heb toevallig net een zak op!