17 april 2007

Blog

De reacties lopen uiteen als ik vertel dat ik een weblog heb geopend. Veel mensen reageren verbaasd als blijkt dat je graag stukjes schrijft, sommigen zijn niet thuis op internet en kunnen zich er niet veel bij voorstellen. Weer anderen reageren lief enthousiast en beloven je trouwste lezer te worden. Vriend P. reageerde anders. Hij trok z’n wenkbrauwen op, z’n hoofd schoot naar voren. Hij spreidde z’n armen, het bier uit z’n glas klotste over het terras. Hij keek me doordringend aan, blies z’n rook uit en riep verontwaardigd: “Zit jij ineens vrijdag in het holst van de nacht een blog te bouwen? En trek je daar speciaal een fles Retsina voor open? Had me dan gebeld!”

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ola Impa,

Ik krijg de biervlekken niet meer uit mijn shirt!
Met een fles griekseharswijn bomen we als de zon zich weer laat zien verder over de wereld der bloggers en impalinea in het bijzonder. Nog ontzent gisteren?
Mijn hart is moe vandaar deze kort reactie.

Vriend P X

Impa zei

Ja! Grieks. Hars. Wijn.

Anoniem zei

Ben benieuwd of we nog meer gaan lezen over vriend P.
Groetjes Rosalie...