22 april 2007

Binnenbling

Mijn tante T. kan toveren. Ze is een zachtaardige vrouw met handen die wonderen doen voor je lijf en je ziel. Ze doet iets met je energie, waardoor dit eigenaardige leven vanzelf weer even op z’n plaats lijkt te vallen. Ze kookt voor me, maakt me aan het lachen en geeft me nieuwe kracht. Haar kinderen zijn sterk. Het zijn mooie mensen. Strijders en avonturiers.
Iedere keer als ik bij mijn tante kom om m’n batterij weer even op te laden, is m’n Nokia ook leeg. Die ligt bij haar altijd een paar uurtjes aan de oplader, tot hij er voorlopig weer even tegen kan. Als ik ’s avonds naar huis rijd, hebben Nokia en ik geen blingbling meer nodig. Alle kracht komt dan weer even van binnen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wou dat ik zo'n tante had!
Nando

Impa zei

En dat is nog niet alles... Ik heb een heel arsenaal aan bijzondere familieleden ;-)